piątek, 25 lutego 2011

Zimno...

Dziś znów wytrwale poszłam się przejsc porobić jakieś zdjęcia...:) Nie było łatwo bo już na samym poczatku palce mi zamarzłyxd Ale za to dziś wreszcie zrobiłam zdjęcie kaczkom..:P Były trochę daleko więc nie są one za duże na tym zdjęciu. Probowałam zrobić z bliska ale gdy byłam naprawdę nie daleko to nagle telefon mi zadzwonił i kaczki odleciały..:/ Myślałam ze nie wiem co zrobiexD Szybko siegłam do kieszeni z ciekawościa kto ma takie poczucie czasu... Okazało się że to tylko reklama:/ No dobra koniec opowiadania teraz zdjecia...:P A i jutro raczej nigdzie nie bedę szła więc wrzucę z dzisiaj albo z wczoraj zdjecia:))
Orzeszek:P

KaczkaxD

2 komentarze:

Juliaa pisze...

ładne zdjęcia. ;)

Olga :) pisze...

te zdjecia super ci wyszły!
Z pierwszego punktu widzenia myślalam, ze te fotki ściągnęłaś z google hehehe ^^
Dzięki za komentarz na blogu - Pozdro;* ^^